Instalacja artystyczna to niezwykły wizualnie wariant wejścia do podziemnego pasażu. Pokrycie graficzne zadaszeń wiat wejściowych i wjazdowych w przestrzeń́ przejścia podziemnego na skrzyżowaniu ul. Łąkowej i ul. Podwale Przedmiejskie. Artystka odsłania wejście poprzez opakowanie formy w siatkę współrzędnych, sfragmentaryzowanych struktur i czarno-białych wzorów.
Instalacja artystyczna składa się z dwóch elementów: instalacji świetlnej i wielkoformatowego zdjęcia, wpisana jest w przestrzeń́ przejścia podziemnego na skrzyżowaniu ul. Łąkowej i ul. Podwale Przedmiejskie. Dominik Lejman stworzył iluminację świetlną̨, w którą wprowadza przechodniów tak, by znaleźli się nieoczekiwanie w świetle reflektorów. Dzięki operowaniu światłem szary tunel ożywa delikatnie migającymi, różnokolorowymi barwami.
Ulokowany pod wiaduktem ciężarówka typu TIR z niebieskim kontenerem na naczepie to pierwsza instalacja artystyczna zrealizowana w ramach konkursu Galerii Zewnętrznej Miasta Gdańska, realizowanego przez Centrum Sztuki Współczesnej ŁAŹNIA. Zakleszczony pod wiaduktem samochód symbolicznie odzwierciedla zamknięcie dzielnicy Dolne Miasto, odciętej wiaduktem komunikacyjnym od Starego Miasta. Obiekt był jednym z pierwszych dzieł powstałych w ramach procesu rewitalizacji tej dzielnicy.
Wiadukt obłożony jest metalowymi płytami o polerowanej, lustrzanej powierzchni. To nietypowa ingerencja twórców w istniejący już przejazd nad ul. Szopy. Widok odbijający się od okładziny wizualnie znosi barierę fizyczną, jaką jest wiadukt. Jednocześnie przez swą oszczędną formę̨ instalacja przypomina nowoczesną architekturę minimalistyczną. Praca artystyczna w symboliczny sposób „naprawia” błąd projektujących ten wiadukt, który przecina i różnicuje wartościująco dwie sąsiednie dzielnice miasta.
Amber Drops to permanentna instalacja site-specific w przestrzeni dzielnicy Dolne Miasto pod wiaduktem przy ul. Szopy. Pulsujące światło poszczególnych kamyków i refleksy na metaliczno-lustrzanej płaszczyźnie pracy Invisible Gate grupy Front Studio będą sprawiały wrażenie, że cała ta przestrzeń żyje i oddycha.